SEPARAP DIHATIKU
http://kampungseparap.blogspot.my
RADIO ONLINE
http://separap147fm.blogspot.my//

SEMOGA ALLAH MERESTUI KAMI

SEMOGA ALLAH MERESTUI KAMI

SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI KAMPUNG SEPARAP

Ribuan terima kasih melawati web Kampung separap . Panduan untuk anda yang menggunakan telefon pintar atau handphone bolehlah klick " view web version " dibahagian bawah paparan telefon pintar anda .

8/14/10

PENDUDUK KAMPUNG GOTONG ROYONG BERSAMA JPJ JOHOR

KAMPUNG SEPARAP: Julay 2010 - Sempena program Satu Komuniti Satu JPJ penduduk kampung telah mengadakan aktiviti gotong royong bersama kakitangan JPJ Negeri Johor di Surau An Nur Kg. Separap. Aktiviti membersih dan mengecat surau telah dijalankan oleh masyarakat dan anggota JPJ. JPJ Johor telah menyumbangkan beberapa tong cat untuk surau An Nur. Majlis diserikan dengan kehadiran ADUN Kawasan Semerah YB.Datuk Hj.Ariss Bin Samsudin dan seterusnya melancarkan majlis tersebut.

Satu Komuniti Satu JPJ......Gambar kenangan bersama ADUN Kawasan Semerah ( tengah baju merah )

Gimik.....ADUN Semerah mengecat pagar surau tanda pelancaran gotong-royong bersama JPJ

Kerja-kerja membersih dan mengecat pagar surau

Patutlah aku azan orang kg. tak dengar...... Wak Nin membetulkan pembesar suara

Baik-baik bang....tinggi tu....hai aku tengik dah gayat....

Anggota Polis Pondok Kg.Separap sentiasa bersedia untuk memastikan semuanya selamat
( Baju biru)

Hai....tolonggggg...gayat aku....jangan pandai naik tak pandai turun lak....

Pastikan longkang bersih supaya tiada pembiakkan AEDES...

Berat sama dipikul ringan sama dijinjing.........Kerjasama.......

Apa lagi....bukaklah tong cat tu....tenggok ja bila nak siap....Aku warga emas kena duduk ja


Hai...belum mula dah mengah.......Macam nak buang air ja...

Abang ni cong ja....ingat aku tak pandai nak mengecat...Murid Sk.Separap turut serta untuk kerja gotong royong.....seronok....

Ni..warna baju aku....Nasib baik aku pakai baju merah....

Adik nak mengecat juga ke !!!.....

Hai...susahnya nak bukak tong ni....Cikgu Leman dah lama tunggu tu....

YB terpaksa beredar dulu kerana ada majlis tempat lain....Terima kasih YB

Murid Sk.Separap rajin.....sentiasa bersama program kemasyarakatan

Bergaya.....Cun tak aku....Hai sempat bergaya aku.....

Dah penat.....Pak Imam bergaya dengan T shet ketatnya...

Hai takutnya....Ka aku nak turun dulu....takut lama-lama kat atas

Terima kasih kepada semua yang terlibat
semoga kampung kita ceria dan bersih selalu
Wawasan Kita
Jadikan Kampung Kita Kampung Dalam Taman Menjelang Tahun 2015


















0 comments:

Post a Comment

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger